Vilken dag!

Drog iväg med klassen till Hudiksval i morse på studieresa.
Kom hem 17.30 och då somnade jag i sägen en timme.
Sen hade jag företagsmöte med Moa på Wayns där jag åt en favoriten med kräftor.
Älskar deras sallader supergoda och fräscha.
Så jag har hoppat över träningen idag med.
Har helt enkelt inte hunnit.
Men imorgon ska jag ta mig en liten spring tur utomhus i Rättvik.
Ska nämligen till Moas stuga och mysa lite med henne och Ellika.
Bilder från min frukost







Mat idag
Frukost: Räk & ägg mackor, fil med nötter och flingor + kaffeLunch: Thaibuffé
Mellan: 2 hårdamackor med skinka och ost
Middag: Wayns sallad
Kväll: Lite godis

Träning: Promenader under dagen






/ Hedvig

Kommentarer
Postat av: Sandra

åh fy vad GOTT!

2011-03-17 @ 13:11:39
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: marie

Räkmackorna ser goda ut!!

2011-03-17 @ 15:51:57
URL: http://mariesse.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0