Sofia

Ja då kör vi igång våran träningsblogg! :)
Ska precis göra lite mat, en dock sen middag!
Om ni undrar varför jag tränar hos sjukgymnast så har jag så gott som haft av främre korsbandet när jag tidigare tränat gymnastik! Vilket jag saknar enormt mycket, men nu blir de annan träning istället, för hålla igång de måste jag!

Såhär ser min första vecka ut!

v.10

Må: Ben hos sjukgymnasten 45 min (cykel 10 min + mage/rygg)
10 min cross trainer + triceps och mage
30 min promenad
Tis: 30 min promenad
Vilodag
Ons: 1 tim cykel, 30 min crosstrainer + mage
20 min promenad
Tors: Ben hos sjukgymnasten 45 min (cykel 20 min + mage/rygg)
30 min promenad
Fre: 20 min spinning -20 min core
20 min Crosstraniner
20 min promenad
Lör: Vilodag?
Sön: 40 min konditon?




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0