Sjukymnasten avklarad!

Riktigt skönt väder idag när jag promenerade ner på stan! :) Det är verkligen vår i luften :) och nu har jag till och med fått in årets första fluga i min lägenhet haha!

Hos sjukgymnasten har jag 12 övningar som jag kör, och de är hårdkörning svettas som en galning haha, och det är såå skönt! Var väldigt trög på cykeln, kändes att benen var trötta. Vart ju även en 30 min promenad!

Nu är jag hemma igen och ska precis äta lunch! Sen måste jag nog ut och njuta lite av solen! Synd att de inte fått ut några ute möbler :/ Jag har tyvärr inte någon balkong.



Sallad med parmaskinka tomat och mina älskade oliver!



Vi hörs senare!


Kommentarer
Postat av: Sofia

Jaaa älskar den! Det är så lite så, dsm får jag lov att säga då ;)

2011-03-14 @ 16:09:01
URL: http://sofiaekstrom.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0