Nu börjar en ny vecka och det kommer vara fullrulle varje dag!

Godmorgon!
Har precis ätit frukost
Mackor med ost & skinka, hallonsmoothie och en kopp kaffe




Idag börjar jag klockan 13.00 så jag tänkte passa på att träna innan skolan.
Så här kommer min vecka se ut
Må: Kondition
Ti: Step up + kondition
On: Kondition
To: Vila eftersom jag ska till Borlänge på ett möte.
Fr: Vila, kanske åka skoter.
Lö: Kondition
Sö: Kondition
Idag blir det 30 min tramp + 30 min cykel.
Kanske lite mage också när man ändå håller på.
Jag vill bara säga att jag inte tränar för att gå ner i vikt utan att jag trivs superbra som jag ser ut.
Träning är det bästa jag vet tror inte att jag skulle kunna leva ett liv utan den.
Jag älskar verkligen att köra kondition eftersom det ger mig en så otrolig kick.
Det gör mig lycklig!
Mitt mål med träningen just nu är att bli i riktigt bra form till halvmaraton & tjejmilen.
Sen så vill jag verkligen få magrutor, jag vet att det är många som tycker det är fult men jag gillar det!
Det är lite coolt på något vis.
Snyggaste morgonfrillan!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0