Lördagen. :)

Igår blev det inte nått bloggande, jag var hemma hos min kära vän Julia och såg på Svenska Cupen i truppgymnastik hemma hos henne! Efter det blev det myys, innan jag åkte hem igen :)

Dagensmat:
Frukost: 2 mackor med ägg på till frukost, lite yoghurt med fullkornsflingor + 1 kopp te (åt bara 1 macka)
Lunch: Kina mat :)
Sen blev det en underbar Taco kväll
Godis myys

Dagensträning:
Ingen alls
Hade väldigt ont i knäna sedan 2 dagars jobb :/


Frukost



Lunch underbara KINIS!



Vänner!



Bilden tagen från google, denna gång!



Kommentarer
Postat av: Mia

Fin blogg med mycket god matinspiration..´Va tränar du helst, Jag gillar och att träna. =) ha en fin dag

2011-03-20 @ 14:20:00
URL: http://shinebymia.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0