Kväller!

Skönt med kväll! Har kommit hem från dagens andra träningspass och är väldigt trött och slut!

Dagensträning:
Förmiddagen
Sjukgymnasten + 10 min cykel
30 min promenad

Eftermiddagen
60 min promenad
60 min kondition (20 min cykel, 10 min tramp och 30 min crosstrainer)
Lite mage!

Nu har jag precis ätit mat efter att ha mått illa en lång stund, jag vet inte alls vad de kommer ifrån har fått de 2 ggr nu efter träningen :/ och massa huvudvärk bidrar den också med!

Bilder!



Som Hedvig sa tiden går så fort när man läser!



Kvällsmat!



Godnatt på er! :)


Kommentarer
Postat av: hannah

jaha, är de bra där? jag och emmy tränar på everytime fitness och de är väl helt okej!

2011-03-14 @ 20:25:34
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0