JobbJobb!

Hej alla glada läsare!

Idag har jag jobbat 6-15 så detta är anledningen till att jag ännu inte har bloggat!
Det blir inte någon träning idag heller, men jag har gått hela dagen på jobbet så känner mig ganska duktig iaf :)

DAGENS TRÄNING:
Hade steg räknade på mig, lite roligt, men har bara haft den på mig fram till 15.30!
Steg: 11602 steg
(tror ajg haft lite fel längd på stegen men ska rätta till det till imorgon) och se hur stor skillnad de blir imorgon!)
Längd: 18,9 km
Så det blir nog dagens träning och kanske lite mer promenad nu på kvällen!

DAGENS MAT:
Frukost: 2mackor med vitlöksfiadelfia - 1 kopp te
Mellanmål: 2 grova mackor med ost (på jobbet)
Lunch: Chlicorncarne och ris

Får se vad det blir till middag!



Mysfrukost en tiiidig morgon!


Kommentarer
Postat av: Sandra

Ibland får jobbet vara träning nog, tur man inte sitter bakom ett skrivbord ;)

2011-03-17 @ 17:39:10
URL: http://lilleput.blogg.se/
Postat av: Z

Tränar ni styrketräning?

2011-03-17 @ 19:09:07
URL: http://se-training.blogspot.com/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0