Hedvig

Nu var det dags att börja blogga om mitt och Sofias träningsliv. Vi har båda varit sjuka under en längre period men har nu bestämt oss för att komma igång med träningen igen som vanligt.
Det ska bli riktigt kul att få berätta om livet som träningsnarkoman. ;)
Och självklart kommer vi dela med oss av träningstips och matrecept som kan vara en avgörande faktor för att lyckas till att nå sitt mål inom träning.
Läs och lär!!!!
Så här ser min (Hedvig) första vecka ut v10
Må: Vila
Ti: Kondition 1,5h + mage
On: Kondition 1,5h
To: Kondition 70 min
Fr: Spin-core 45 min + kondition 30 min
Lö: vila?
Sö: kondition?

Sen så går jag powerwalks till skolan 25 min varje morgon och hem på eftermiddagen!
= 50 min vardagsmotion :)











Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0