Godmorgon gott folk!

Jag kunde inte ligga kvar i sängen längre! Har verkligen längtat efter att få gå upp, fattar inte varför jag är så otroligt pigg och glad på morgonen? Inget att klaga på direkt men det är ju inte många som hoppar upp ur sängen kvart i 8 en lördag. Jag hade ju tänkt ta en vilodag från träningen idag men just nu så är jag väldigt pigg och sugen på att svettas lite. Jag älskar verkligen när jag är så här riktigt träningssugen, man känner liksom i hela kroppen hur det kryper i en och man vill bara iväg och köra på tills man är helt slut och hög på endorfiner.
Min frukost idag. (lätt bästa målet på dagen)


En halv grapefrukt med socker, Fil med hallon, solrosfrön, russin, valnötter, flingor.
Halv lingongrova med leverpastej + gurka, två knäckemackor en med avocado + räkost och en med ost & skinka. Sen självklart ett stor kopp kaffe på det!

Jag återkommer senare om hur träningen gick. Nu ska jag smsa Sofia och kolla om hon ska med till Korpen.
Ha en bra dag! / Hedvig



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0