Fredag!

Hej!
Har jobbat hela dagen, och när jag kom hem somnade jag!

Dagens mat:
Blev lite konstigt idag då jag fick reda på att de åt typ en brunch på fredagar.
Så det blev -
Frukost: 05.15 två mackor med ost, tomat och skinka + en kopp te
Brunch: 8.00 1 supergod grovmacka med ost och tomat, RISGRYNSGRÖT hihi supergott,1 liten kopp te
Fika: 11.30 2 mackor med ost + 1 kopp te
Middag: 17.30 Ris med Chilicorncarne, det som egentligen skulle varit min lunch.
Kvällen: Godismys

Lite virrig dag gällande maten, och min mage har väl känt att de blev lite virrigt, men nu mår jag bättre!

Dagensträning:
Promenaden på jobbet!
Täntke promenera hem även idag men, det kom tydligen 1 dm snö så det blev ändrade planer då jag inte alls hade kläder för det!

Nu hoppas jag snart att Hedvig bloggar lite, hon har varit borta två dagar, utan dator antar jag men snart är hon väl tillbaka :)



Ha en bra fredagskväll!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0