Denna dag!

Nu har jag kommit hem från hela min dag! :)
Först vart det gympan en sväng och var ledare sedan direkt hem till F:s pappa på mat och nu sitter jag här igen!


Dagensträning:
70 min promenad
så det här blev min vilodag, för imorgon kör vi igång igen!

Mellanmål - En grovmacka med skagenröra på.

Middag: Blev stektharr med risotto, bönsallad - morötter och sockerärtor! Sen blev det en supergod hallonsorbet till efterrätt!
Tyvärr inga bilder, glömde kameran för jag hade så bråttom iväg!

Nu blir det ett varmt bad, för mig som verkligen fryser 75% av dygnet =(
Sen blir det nog lite kvällsfika och lite tv.

Hoppas ni har haft en bra helg och ladda för veckan som kommer!
Kram Sofia!



Kommentarer
Postat av: Josefine

förstår det!:) vad gör du?:)

2011-03-13 @ 20:35:53
URL: http://avjosefine.blogg.se/
Postat av: hannah

Härlig blogg sofia! vart tränar ni? :)

2011-03-13 @ 20:45:04
URL: http://hannahcharlotte.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0