Den här dagen gick verkligen snabbt.

Jag har hunnit med mycket idag. Först powerwalk till skolan för att plugga lite sen kom mamma förbi och vi gick en lång promenad till kyrkogården och hem igen. Vi gick nog runt en timme totalt, behövde verkligen lite luft efter gårdagens festande. Idag har jag inte tränat något och det känns bra eftersom kroppen var lite sliten.
Jag tänkte summera min träningsvecka så här har det sett ut.
Vilodag med promenader
Ti Kondition 1,5h + mage
On Kondition 1,5h + powerwalk
To Kondition 70 min + powerwalk
Fr Spin-core 45 min + 30 min kondition + powerwalk
konditon 70 min + powerwalk + dansat
Powerwalks
Tjejmilen september 2010

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0